DOI:
10.17708/DRMJ.2024.v13n02a03
Povzetek:
Eden glavnih ciljev članka je ugotoviti vpliv delovnega stresa na uspešnost zaposlenih, s poudarkom na bančništvu. Stres velja za pogost element delovnega okolja na vseh vrstah delovnih mest, s katerim se posamezniki soočajo v skoraj vseh vidikih življenja. Zaposleni v vsaki organizaciji doživljajo ogromne količine stresa, kar velja tudi za bančni sektor in bančne strokovnjake. Uspešnost zaposlenih je ključna za uspeh in nadaljnji razvoj vsake organizacije. Po končnem pregledu in oceni na podlagi smernic PRISMA je bilo sedemintrideset (37) raziskav od sedemnajst tisoč osemsto (17800) ocenjenih kot ustrezne in vključenih v ta sistematični pregled. Te smo identificirali z uporabo številnih spletnih virov, kot so Google Scholar, Research Gate in Web of Science. Študija vključuje le članke, objavljene med letoma 2011 in 2023. Po temeljitem in sistematičnem pregledu literature lahko rečemo, da sta delovni stres in uspešnost zaposlenih negativno povezana. Različni dejavniki, ki povzročajo stres, kot so negotovost glede vlog (nejasnost vlog), spor glede vlog (konflikt vlog), preobremenjenost vlog (delovna preobremenjenost/podobremenjenost) in negotovost pri delu (nevarnost izgube službe), so opredeljeni kot ključni elementi, ki močno povečujejo raven stresa bančnikov in negativno vplivajo na njihovo sposobnost za delo. Raziskava kaže, da obstaja medsebojna povezava med delovnim stresom in uspešnostjo delavcev. Ko se raven stresa na delovnem mestu poveča, to negativno vpliva na uspešnost.
Strani:
37‐54
Ključne besede: