Članek: DRMJ vol14 no02 2025-Clanek 3
DOI:
doi:10.17708/DRMJ.2025.v14n02a03
Povzetek:
Slovenski zdravstveni sistem se sooča s pomembnimi izzivi pri zmanjševanju procesnih napak in obvladovanju vpliva negativnih človeških čustev na delovne rezultate. Študija raziskuje, kako učinkovito vključiti bistvene elemente organizacije dela in upravljanja v administracijo zdravstvenega sistema s pomočjo primerjalne analize teoretičnega in praktičnega znanja v dveh različnih časovnih obdobjih. Naše ugotovitve kažejo, da čeprav je zdravstvena politika prepoznala sistemske težave in poskušala izvesti reforme preko zakonodajnih sprememb in povečanega finančnega vlaganja, so se ti posegi izkazali za neučinkovite zaradi nezadostne pozornosti temeljnim organizacijskim anomalijam. Še posebej pomembno je, da reformni proces ni ustrezno prepoznal, da uspešna transformacija zahteva sodelovanje od spodaj navzgor in ne vsiljevanja od zgoraj navzdol. Raziskava predlaga model za implementacijo temeljnih načel procesnega nadzora v zdravstvenih organizacijskih sistemih, ki lahko potencialno izboljša operativno učinkovitost.
Strani:
35‐47
Ključne besede: