DOI:
10.17708/DRMJ.2024.v13n02a05
Avtor(ji):
Povzetek:
Članek obravnava zbiranje, pripravo in razvoj uporabniških zahtev. Raziskava sloni na študiji primera kompleksnega ERP projekta v mednarodni korporaciji. Izhajamo iz dejstva, da razvoj posamezne ERP rešitve pogosto presega en sam projekt. Pogosto se razvoj ERP rešitev nadaljuje tudi po zaključku posameznega projekta. Osredotočamo se na zahteve uporabnikov in njihovo kakovost predvsem iz vidika procesa inženiringa zahtev in iz vidika managementa sprememb. Razpravljamo o značilnostih adaptivnih (e.g., agilnih) in predikativnih pristopov ter o vplivu teh na kakovost uporabniških zahtev. Poudarjamo, da je pomembno, da se člani tima zavedajo pomembnega vpliva, ki ga imajo dobro opredeljene uporabniške zahteve za uspeh projekta. Čeprav trdimo, da število zahtevkov za spremembe ne bi smeli pojmovati kot kazalnik uspeha projekta, razpravljamo o dejavnikih, ki vplivajo na število sprememb tekom projekta in na dodatno delo po zaključku projekta. Prepoznali smo dve strategiji s katerimi lahko vplivamo na preveliko število zahtevkov za spremembe in dodatna dela. Projektni tim bi moral več pozornosti posvetiti pripravi visokokakovostnih uporabniških zahtev in predvsem izboljšanju formaliziranih procesov testiranja in verifikacije rešitev. Obvladovanje sprememb, zlasti sprememb uporabniških zahtev, je bistveno za uspeh projekta. Podjetja bi morala nenehno optimizirati analize zahtev na podlagi izkušenj, pridobljenih iz prejšnjih projektov, in zagotoviti, da se pretekla spoznanja uporabljajo v celotnem podjetju v nadaljnjih projektih.
Strani:
71‐89
Ključne besede: