Vizija v času krize, velikih sprememb in negotovosti

SAM Klepetalnica Obravnava aktualnih področij managementa in organizacije Vizija v času krize, velikih sprememb in negotovosti

Prikaz 2 prispevkov - od 1 do 2 (od skupno 2)
  • Avtor
    Prispevki
  • #358

    Adriana Rejc Buhovac
    Član

    V zadnjem obdobju je zelo pogosto uporabljena tudi beseda kriza. In ena od pomembnih vlog vizije je verjetno tudi v povezavi s krizo podjetja oz. kriznem ravnanju, čeprav vizijo v strokovni in znanstveni literaturi veliko avtorjev omenja le v povezavi s strateškim planiranjem. V povezavi vizije s krizo se morda pojavlja še več vprašanj kot v povezavi s strateškim planiranjem. Ali podjetje v krizi potrebuje vizijo? Kako na potrebo po viziji vpliva velika količina sprememb in velika negotovost? V čem je proces ustvarjanja in uveljavljanja vizije v krizi drugačen od tistega pri strateškem planiranju, če sploh je drugačen?

    Vojko Toman

    #574

    Adriana Rejc Buhovac
    Član

    Če je podjetje v krizi, še posebej rabi vizijo – takrat je močna spodbuda (vizija kot motivacijskih dejavnik) še bolj na mestu. Zaposleni rabijo informacijo, da obstaja neka ambiciozna, dolgoročna predstava o podjetju in da bodo imeli vlogo v njem. V večini panog, sploh če podjetje nastopa globalno, je sprememb in negotovosti polno. Če pa je teh resnično veliko, tako da se vodstvo samo skorajda ne znajde (!), je smiselno pri njenem oblikovanju vključiti tudi vrhunske strokovnjake iz podjetja (razvojne inženirje idr.). Vizija mora biti pač toliko bolj vizionarska – drzna, s poskusom predvidevanja tehnoloških zasukov ipd.

    Komuniciranje (in s tem uveljavljanje) vizije v podjetju v krizi je še pomembnejše kot v drugih podjetjih. Zaposleni so bolj negotovi, še bolj dovzetni za neformalne tokove informacij, zato je formalna komunikacija nujna. Čim hitreje, čim bolj jasno in odkrito (zato z več stavki oziroma v več vidikih, tako da se zaposleni z njo lažje poistovetijo).

    Adriana Rejc Buhovac

Prikaz 2 prispevkov - od 1 do 2 (od skupno 2)

Za objavo odgovora morate biti prijavljeni.