SOCIAL MEDIA INFLUENCER MARKETING TOWARD CUSTOMERS’ PURCHASE INTENTION: A CASE OF SUSTAINABLE COSMETIC BRANDS

Članek: DRMJ vol12 no02 2023-6

DOI:

10.17708/DRMJ.2023.v12n02a06

Povzetek:

Ta študija je preučevala vpliv trženja vplivnežev na družabnih omrežjih na nakupno namero strank za trajnostne kozmetične izdelke. Študija je temeljila na podatkih zbranih z anketo, predlagani raziskovalni model pa je bil potrjen z modeliranjem strukturnih enačb po metodi delnih najmanjših kvadratov (PLS‐SEM). Poglobljena analiza podatkov 237 anketirancev v New Delhiju v Indiji potrjuje močan vpliv podpore trženja vplivnežev na družbenih omrežjih tako na vrednost blagovne znamke kot tudi na elektronski od ust do ust (angl., e‐WOM). Poleg tega vzpostavlja vlogo vrednosti blagovne znamke in e‐WOM kot mediatorjev v interakciji med trženjem vplivnežev na družbenih omrežjih in nakupno namero potrošnika. Ugotovitve poudarjajo pomen trženja vplivnih oseb na družbenih omrežjih pri spreminjanju odnosa in izbir potrošnikov glede trajnostnih kozmetičnih izdelkov. Ta študija prispeva k boljšemu razumevanju metod, s pomočjo katerih trženje vplivnežev na družbenih omrežjih vpliva na vedenje potrošnikov v kontekstu trajnosti, in ponuja pristope za podjetja, ki si prizadevajo za učinkovito sodelovanje z družbeno ozaveščenimi potrošniki.

Strani:

81‐95