Članek: DRMJ vol14 no01 2025 (Clanek 6) (1)
Izdaja:
DOI:
doi:10.17708/DRMJ.2025.v14n01a06
Avtor(ji):
Povzetek:
Ta študija raziskuje povezavo med delom in smiselnostjo, pri čemer se osredotoča na podjetništvo kot možno pot do globljega doživljanja smisla pri delu. Na podlagi spoznanj iz organizacijskega vedenja, pozitivne in eksistencialne psihologije preučuje, kako podjetniki in zaposleni dojemajo pomen svojega dela ter kateri dejavniki prispevajo k občutku smiselnosti. Kvalitativna raziskava, ki temelji na poglobljenih intervjujih s podjetniki in zaposlenimi, razkriva, da so ključni dejavniki smiselnega dela avtonomija, kreativnost in občutek namena. Podjetniki pogosto poročajo o večji smiselnosti svojega dela v primerjavi z zaposlenimi, saj imajo večjo svobodo pri oblikovanju svojega delovnega okolja. Študija poudarja vlogo samotranscendence pri doživljanju smiselnosti ter nakazuje, da podjetništvo lahko ponuja edinstveno priložnost za posameznike, ki iščejo izpolnitev onkraj finančnega uspeha. Ugotovitve prispevajo k širšemu razumevanju smiselnega dela in imajo pomembne posledice za oblikovanje delovnih mest ter organizacijsko vedenje.
Strani:
101-113
Ključne besede: